naskay
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

این میوه ها آبدار بوده و سرشار از املاح، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند. ساکنان مناطق استوایی بدلیل وفور این نوع میوه ها آنها را در منو غذایی روزانه خود استفاده می کنند. خرید بذر میوه های خاص بسیار هیجان انگیز است. با توجه به اینکه محل پرورش این نوع میوه ها در ایران نیست لذا اغلب آنها وارداتی بوده و از شرکتهای معتبر بین المللی تهیه می شوند. مرکز فروش بذر میوه های خاص نازبو انواع بذرهای مرغوب را از شرکتهای معتبر بین المللی مانند پان آمریکن، گلد اسمیت، ساکاتا، بناری، تاکی، سینجنتا و همزادن تهیه می کند.
کیفیت بذرهای خریداری شده کاملا تضمین شده بوده و از طرف شرکت نازبو ضمانت می شوند. مرکز فروش بذر نازبو با فراهم آوردن امکانات خرید اینترنتی برای مشتریان، امکان خرید برای کاربران از شهرهای مختلف را فراهم می آورد. کلیه سفارشات بصورت پستی برای مشتریان ارسال می شوند. بنابراین برای خرید بذر میوه های کمیاب نیازی به حضور در محل فروشگاه نازبو نیست. شما می توانید هر کدام از بذرهای مورد نیاز خود را بصورت آنلاین خریداری و درب منزل و یا محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.
مرکز فروش بذر میوه های خاص نازبو از تنوعی بی نظیر در میان سایر رقبا برخوردار است. انواع بذر میوه های خاص استوایی را می توانید از نازبو تهیه کنید و از میوه های آن نهایت لذت را ببرید. برای اینکه با انواع بذر میوه های کمیاب در مرکز فروش بذر نازبو آشنا شوید در ادامه به معرفی انواع بذرهای کمیابی که در نازبو به فروش می رسند خواهیم پرداخت.
بذر میوه های کمیاب
کاشتن گیاه و پرورش و مراقبت از آن همواره لذت بخش است. در این میان علاوه بر انواع بذرهای متداول مانند بذر سبزیجات، بذر صیفی جات، بذر میوه، کاکتوس و گیاهان زینتی، برخی افراد بدنبال خرید و کاشت بذر میوه های کمیاب هستند. میوه های کمیاب به میوه هایی گفته می شود که خاستگاه و محل پرورش آنها در ایران نبوده و در کشورها و سرزمین های دیگر می رویند. میوه های این درختان خاص و دلچسب هستند. اغلب میوه های خاص و کمیاب که در بازار ایران دیده نمی شوند، مربوط به مناطق استوایی هستند.
مناطق استوایی به مناطق گرمسیری و با رطوبت بالا گفته می شوند که بر روی مدار استوا قرار دارند. برخی میوه های استوایی مانند موز، نارگیل، انبه و نارگیل در بازار ایران دیده می شوند. میوه های استوایی آبدار بوده و سرشار از ویتامین های مختلف هستند. بذر میوه های کمیاب شامل میوه های عمدتا استوایی است که هم در شکل و ظاهر خود متفاوت هستند و هم طعم و مزه خاصی دارند. اینگونه درختان و میوه ها همانند ظاهر متنوع و میوه های خاص خود، شرایط خاصی برای کاشت و پرورش نیاز دارند.
فراهم آوردن شرایط مناسب برای رشد و پرورش این نوع میوه ها الزامی است، لذا همانند سایر انواع بذر نمی توان آنها را در هر مکانی و با روشهای معمول کاشت. همچنین افراد خاصی بدنبال خرید بذر میوه های کمیاب هستند. برخی افراد بدلیل علاقه خود در پی کاشت و پرورش انواع میوه های خاص هستند و برخی جهت فروش آنها به مشتریان ویژه اقدام به کاشت آنها می گیرند. در ادامه با توجه به تمایل روز افزون افراد و افزایش مشتریانی که بدنبال خرید بذر میوه های کمیاب هستند به معرفی کامل آنها و نکات مهم در کاشت و پرورش آن می پردازیم.
انواع بذر میوه های کمیاب در مرکز فروش بذر نازبو
برای خرید بذر میوه های خاص از نازبو می توانید انواع بذر مورد نیاز خود را بصورت غیر حضوری تهیه کنید. مرکز فروش بذر میوه های کمیاب نازبو شمار متنوعی از بذر انواع میوه های استوایی را عرضه می کند. هر کدام از این بذرها در نوع خود منحصر بفرد بوده و مشتریان زیادی دارند. در ذیل به معرفی انواع بذر میوه های کمیاب قابل عرضه در نازبو می پردازیم. در حال حاضر بذر میوه های استوایی در نازبو عرضه می شوند. در آینده انواع دیگر بذر میوه های خاص به این قسمت اضافه خواهند شد.
بذر میوه های استوایی: میوه های استوایی همگی خوش طعم و آبدار بوده و طرفداران زیادی دارند. این میوه ها مختص مناطق استوایی و عمدتا گرم و مرطوب هستند. برای کاشت اغلب میوه های استوایی نیاز به دمای ما بین ۱۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد است لذا این میوه ها برای مناطق سردسیر مناسب نیستند. میوه های استوایی معمولا در فصل بهار کاشته می شوند و ما بین ۲ هفته تا ۲۰ هفته در برخی موارد نیاز به زمان دارند. بذر میوه های کمیاب استوایی را می توانید از مرکز فروش میوه های خاص نازبو تهیه کنید.
از جمله بذر میوه های استوایی که در نازبو به فروش می رسند می توان بذر پاپایا بنگلادشی یا خربزه درختی، بذر پاپایا رد لیدی، بذر دراگون فروت سفید یا میوه اژدها، بذر پاپایا هلند گلد هیبریدی، بذر فیسالیس زرد هلندی یا عروسک پشت پرده، بذر دراگون فروت بنفش، بذر گیاه لوفا یا درخت لیف، بذر میوه جک فروت، بذر پشن فروت ارغوانی درشت یا گل ساعتی، بذر خربزه راه راه تایلندی، بذر میوه شوگر اپل یا سیب کاستارد، بذر پاپایا بلک گست، بذر میوه لونگان و بذر بیتر ملون ژاپنی یا کارلا اشاره نمود. بذر میوه های کمیاب استوایی در که در نازبو عرضه می شوند همگی از بهترین تولید کننده های دنیا بوده و کیفیت و قدرت جوانه زنی بالایی دارند.
بذر بری ها: انواع بری ها همگی خوشمزه و خوش طعم بوده و به عنوان میوه های آبدار تابستان محسوب می شوند. انواع توت سفید و سیاه و تمشک بصورت بومی در ایران روئیده و در دسترس هستند. برای خرید بذر میوه های کمیاب بری می توانید از مرکز فروش بذر میوه های خاص نازبو خرید کنید. نازبو انواع بذر بری های مختلف را همانند بذر بلوبری پاکوتاه، بذر بلک بری، بذر میوه رزبری قرمز بزرگ، بذر توت فرنگی گاویتا، بذر میوه گوجی بری، بذر میوه رزبری زرد، بذر گوس بری بنفش و بذر گوس بری سبز را عرضه می کند.
بذر دراگون فروت: دراگون فروت ها میوه های واقع خاص و جالبی هستند. مرکز فروش بذر میوه های کمیاب نازبو انواع بذر دراگون را عرضه می کند. در حال حاضر بذر دراگون فروت سفید و بذر دراگون فروت بنفش از جمله بذرهای موجود در نازبو هستند.
بذر پاپایا: میوه های پاپایا یکی از انواع میوه های استوایی پر طرفدار است که بدلیل آبدار بودن و مزه خوب مورد علاقه افراد زیادی هستند. میوه پاپایا همانند میوه های طالبی و خربزه بوده و منبع خوبی برای تامین آب مورد نیاز بدن و انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی هستند. میوه های پاپایا بسته به نوع آنها بزرگ بوده و ما بین ۸۰۰ تا ۲ کیلوگرم وزن دارند. انواع بذر میوه های کمیاب پاپایا در نازبو عرضه می شوند. برخی از بذرهای پاپایا موجود شامل بذر پاپایا بنگلادشی یا خربزه درختی، بذر میوه پاپایا رد لیدی، بذر پاپایا هلند گلد و بذر پاپایا بلک گست است. برای خرید انواع بذر میوه های کمیاب استوایی و پاپایا به فروشگاه اینترنتی بذر نازبو مراجعه کنید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۴۱:۵۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب