naskay
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

سقف وافل يكي از انواع سقف هاي بتني است كه علاوه بر ظاهري شكيل، مزاياي اقتصادي و فني بسياري را نيز داراست. براي اجراي اين نوع سقف از قالب وافل استفاده مي شود كه وزن مرده سازه را به مراتب كاهش مي دهد و نماي زيبايي در سطح زيرين سقف ايجاد مي كند. در سايت زاگرس بنا ضمن آشنايي با پيشينه تاريخي سقف وافل با روش اجرا، نحوه طراحي، مزايا و معايب آن آشنا مي شويد و به سوال سقف وافل چيست پاسخ داده مي شود. در انتها نيز سازه هاي بزرگي كه از اين روش استفاده كرده اند، مرور مي گردند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۸:۳۶ ] [ admin ]

هرچقدر هم تمامي اصول تربيتي را براي آموزش فرزندتان به كار بگيريد باز هم گاهي اوقات از فرزندتان رفتاري سر مي‌زند كه ممكن است در يك جمع خانوادگي باعث شرمنده شدنتان شود. بدتر از همه وقتي است كه پاي دخالت شخص ديگري وسط مي‌آيد و با سرزنش و يا تاييد بي جاي رفتار فرزندتان وارد حريم شخصي شما و او مي‌شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۵:۰۰ ] [ admin ]

منبع كويلي دار يا منبع كويلي نوع ساده تر از مبدل هاي حرارتي پوسته و لوله (shell &tube) مي باشد. از منابع كويل دار براي توليد و ذخيره آبگرم مصرفي در مصارف خانگي ، تجاري و صنعتي سبك و نيمه سنگين استفاده مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۲:۰۷ ] [ admin ]

همه مي دانند كه ليمو به دليل مقادير بالاي ويتامين C براي ما مفيد است. اين ميوه را به چاي اضافه مي كنيم و هنگام پخت و پز و سرماخوردگي از آن استفاده مي كنيم. اما اينها همه خواص باورنكردني ليموها نيستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۰:۳۰ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب